Ofte stilte spørsmål

Leveranse

Kan jeg velge klikk og hent som alternativ i nettbutikken?

Ja, du kan velge Klikk & Hent som leveringsalternativ. Bestillingen kan hentes etter at du har mottatt bekreftelse om at din bestilling er klar for henting. Dersom bestillingen ikke hentes ila. fem dager vil din ordre bli kansellert.  

Hvilke leveransealternativer tilbyr dere?

Vi sender med PostNord MyPack Collect. Bestillingen vil bli sendt til ditt nærmeste PostNord-utleveringssted med utgangspunkt i ditt postnummer.

Kan jeg bestille til en adresse utenfor Norges grenser?

Nei dessverre, vår nettbutikk sender kun til adresser i Norge.

Kan varer bestilt på objectoslo.no byttes i butikk?

Dersom du har benyttet Vipps eller bankkort som alternativ kan du returnere/bytte varer i fysisk butikk. Dersom du har benyttet KLARNA som betalingsalternativ kan du kun returnere varen i butikken.

 

Bestillinger

Er det mulig å endre på bestillingen?

Dessverre. Når bestillingen din er plassert og importert i vårt system har vi dessverre ingen mulighet til å gjøre endringer. Du kan imidlertid alltid returnere bestillingen. Se mer informasjon under «Retur».

 Kan jeg bytte en vare?

Dessverre. Vårt system gjennomfører ikke bytter av størrelse og styles, kun returer og refusjoner.  Dersom du ønsker å bytte vare kan du enkelt legge inn en ny bestilling og returnere varen.

Jeg la inn en bestilling for over 48 timer siden, men har ikke fått beskjed om at den er sendt. Hvor blir det av pakken min?

Dessverre kan vi oppleve uforutsette utfordringer som medfører forsinkelser. Total leveringstid fra varen er sendt fra vårt lager og til den er ankommet ditt utleveringssted skal normalt ikke ta mer enn 5-7 dager. Dersom det skulle være tilfelle anbefaler vi å ta kontakt med vår kundeservice på mail: objectoslo@bestseller.com

 Jeg har bestilt flere varer og har mottatt min bestilling, men den inneholdt ikke alle varene. Får jeg de andre i en ny sending?

Dersom vi ikke kan sende en av de bestilte varene, blir dette oppgitt i leveringsbekreftelsen. Du vil automatisk refunderes for ikke-sendt(e) vare(r).

 Hvor er bestillingen min?

Du kan følge bestillingen din ved å klikke på lenken i leveransemailen du fikk når bestillingen din ble sendt. Du kan også spore pakken din med kollinummeret du fikk i leveransebekreftelsen din her:

Postnord - klikk her

Om du ikke har fått leveransebekreftelse, betyr det at pakken din ikke har blitt sendt enda. Det kan ta 1-3 dager før leveransebekreftelsen sendes.

 Jeg klarer ikke å spore bestillingen min. Hvorfor?

Vi sender alle bestillinger samlet i én forsendelse. Dersom du ikke kan spore pakken via PostNord, er det trolig fordi den ennå ikke har blitt sendt fra vårt lager ennå. Dersom problemet vedvarer kan du kontakte vår kundeservice på mail. Husk å legg ved bestillingsnummeret i mailen din. Mailadresse: objectoslo@bestseller.com

Jeg har ikke mottatt ordrebekreftelse. Hvorfor ikke?

Dersom din bestilling ble sendt inn, bekreftet og behandlet mottar du automatisk en ordrebekreftelse på e-post. Dersom du ikke har mottatt en ordrebekreftelse via e-post kan årsakene være:

  1. Ordrebekreftelsen har havnet i søppelpost i mailboksen din.
  2. E-postadressen du la inn i bestillingen var feil.
  3. Din bestilling er mislykket.

Kontakt kundeservice på mail objectoslo@bestseller.com

Hva gjør jeg dersom bestillingen ankommer med skade?

Hvis pakken din ble skadet eller var åpnet når du mottok den, ber vi deg om å kontakte oss med et bilde av den skadede pakken. I tillegg ber vi deg om å ta direkte kontakt med postkontoret eller leveringstjenesten for å opprette et krav om dette.

Hva gjør jeg dersom varer i bestillingen min er en reklamasjon?

Dersom varen du har mottatt har mangler eller feil har du reklamasjonsrett. Dette forutsetter at du gir beskjed til oss innen rimelig tid. Alle henvendelser vedrørende reklamasjon må inneholde ordrenummer/kvittering, beskrivelser og bilder. Dette sendes på mail til: objectoslo@bestseller.com

 

Forhåndsbestilling

Dersom du har lagt inn en bestilling på en vare som er på forhåndsbestilling innebærer det at du har bestilt varen eksklusivt før den har ankommet vårt lager. Forventet leveringstid til vårt lager er alltid presentert i produktets beskrivelse. Lageret sender bestillingen til deg så snart den har ankommet. Dersom du har bestilt flere varer i samme bestilling vil hele bestillingen sendes samlet når forhåndsbestillingen har ankommet.

 

Kundeservice

Dersom du ikke fant svar på ditt spørsmål, kan du kontakte vår kundeservice på mail. Husk å legge ved fult navn og bestillingsnummer i mailen. Teamet på kundeservice svarer deg innen 48 timer.